شرکت بهساز سیستم یزد - تاریخچه

به نام نامی دوست که هرچه داریم از اوست.

شرکت بهساز سیستم با تاسیس در سال 1368 فعالیت خود را در زمینه ارائهو خدمات پس از فروش کامپیوتروماشینهای اداری آغاز نمود. بدلیل اینکه کشورما به لحاظ تآمین قطعات یدکی همیشه با مشکل مواجه بوده است ، تعمیر،(نه تعویض) شکل بیمه ای به خود گرفته است، که شرکت بهساز سیستم به منظور پرکردن این خلاء در طول دو دهه گذشته با استفاده از توان ابتکار و طراحی مهندسین با تجربه توانسته است بعنوان بازوی توانمند، برای بسیاری از مراکز دولتی و شرکتهای خصوصی ایفای نقش کند.

پیشرفت و توسعه همه جانبه جامعه ، آرمانی است که موءسسان این شرکت را بر آن داشته است تا در پاسخ گویی به نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری استان بکوشند.بکارگیری تجربه درکنار تخصص از راهبردهای اصلی شرکت درگام برداشتن در ارائه خدمات می باشد،داشتن گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001_2008ازدست آوردهای شرکت در زمینه  ITنمودی از عزم راسخ مدیران و کارکنان در نیل به خدمت رسانی موءثر،پویا و متعهدانه است.

کسب اعتبار 20 ساله موجب برگزیده شدن این شرکت به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت های مطرح مانند:

کانولا ،تاتونگ ،نیکاسا ،فاراتل ،علم وصنعت ،ناشواتکثیر ،فوژان اکسوم ،مادیران ،ایران نارا ،آرادسامانه ،سهند و غیره... شده است. می توان گفت هدف تمامی تلاشهای کارکنان بهساز سیستم ایجاد یک پل است، پلی که دنیای فن آوری روز دنیا را به ملت سرافراز ارتباط می دهد. اعتماد و یکدلی در این مسیر توانسته است از 48 کارمند متخصص و ماهر این شرکت یک ما بسازد.

تنها ایمان به هدف است که تمامی کارکنان این مجموعه را گرد هم آورده است، هدفی که مفهوم جدیدی در فضای ارائه خدمات در این بخش زیر بنایی و مهم ایجاد نموده است که همان تعهد نسبت به مشتری است.

 

                                                     سرلوحه فعالیتهای ما این شعار است:

                                             فروش پایان معامله نیست ، شروع تعهد است!




عضویت در خبرنامه
آخرین مقالات